Our Wedding..:)

Our Wedding..:)

Wednesday, November 24, 2010

Percutian Kami..:)

Pada Minggu lepas aku g bercuti!!!!!!!! yahooooo syoknya dpt release kan tensen sebab asyik kena keje n plk tue jeba jga kontraktor memg payah hidup aku..ad  plk tu yg kontraktor yg banyak songeh n  ad yg gatal2x ubi tu mcm nk kena .lempang ngan aku je...dan  .jgn tanya mengapa!!!  dan yg penatnya menjaga anak yg semakin montel heheheh sapa lagi kalau bukan si manja aku..NUR DAMIA ZAHRA,,, dia skrg dah semakin bijak..( kot2x lagi bijak dri mak dia..hahahahah) damia skg dh pandai meniarap... :) ops terlajak plk nk cter pasal percutian kami...:p kami sefamily g kuantan 3 ari 2 mlm..we stay Swiss Garden resort n SPa.. :p memg enjoy sgt2x..dpt spend time ngan family aku!!!1 tgk je gambar2 kami sampai nk muntah..hahahahaha
ini semasa kami sampai anak aku bru bgun tido..:p (tba2 tbgn terus senyum)



aku semakin gemukkkkkkk!!! tidak!!!!!!!!!!!!



anakku bermandi manda bersama tup..:p


With Ibu Tercinta :p



1 Family...syg..we must diet nie..:p

Kami nak Balik...Bye2x..
 
** First time aku g kuatan...walaupun tempat dia x byk tempat yang menarik tpi aku suka g..aman je di sana...then kat sna aku asyik makn SATA n OTAK2 dia memg terbaek wok....:p 

2 comments: