Our Wedding..:)

Our Wedding..:)

Sunday, November 28, 2010

mCMANA NIE..!!

aku nk tanya koranglah..mcmana nk kurus..? tpi x mau diet hahahahaha diet mcm x blh mkn byk2x... sebab aku nie jenis x leh kalau x makan..mesti kena mkn..kalau x mkn..ad ajalah penin kepala lah... sakit perutlah..tpi bdn aku sejak pas bersalin memg teruk sgt naiknya,,,, npa ye? time pantang aku rasa aku pantang betul2x.. then aku pakai set bersalin Nona roguy punya..org kata memg elok... time abis je pantang memg badan aku maintain balik... tpi pas bersalin aku rasa perut aku sentiasa mcm kosong then asyik LAPAR JE..!!! ap lagi...mkn jelah..jwbnya...hahahaahahah..then skg bdnmemg susah nk kurus... tolong MAK nak....hwa2x... aku ingt nk beli Premium Beutifull lah... sapa yang penah cuba PB ni elok x? kongsilah pengalaman,,, Nk mintak kat Hubby lah..heheheheheh


Zaman Bujang..kuruslah jgk...
 

nie zaman study.... mak...



nie zaman keje mula2x dulu selepas grad...:)

Gemuk aku..skg dh 70Kg


nie pas kawin...
 

No comments:

Post a Comment