Our Wedding..:)

Our Wedding..:)

Sunday, November 28, 2010

Holiday zaman muda Mudi..:p

Skg kat ofis,  aku xda kejelah dah... suma keje aku dh setel.. apa lgi perlu aku lakukan.. ( jeng2x) skg nie kan aku sedang memperlajari or mencuba cubi nk wat blog...hehehehe ( maaf lah kalau aku nie x reti nk berblog ye, budak baru nk beljr) hehehehehee... aku sj2 je nk mengimbas kenangan aku bersama hubby aku time kami g berholiday... bukan berdua ye...tpi beramai2x tau... hahahahahahaha.. tapi aku dah x ingat lah kami stay hotel mna? tpi yang aku ingat depan hotel kami ad patung kucing byk sgt...

time aku kurus skit...nak bdn mcm ni...:(


Dua2x kurus jgk...tpi pipi aku je x leh kempis...:p



Adik beradik Abu Bakar Ella////:)




Posing maut x??? plezzzzz x kuasa i...


No comments:

Post a Comment