Our Wedding..:)

Our Wedding..:)

Monday, December 27, 2010

Alhamdulilah..

Alhamdulilah,,, majlis akikah anak aku berjalan dengan lancar..:p pada 25/12/2010,,aku buat hari sabtu, walaupun byk eksiden2x yang mengelikan n yang menyayatkan hati pun ad,, btw terima kasih pada adik2 ipar ku yang menjayakan majlis NUR DAMIA ZAHRA ye...:p layan je gambar anak aku n aku..hehehehee x byk tgkp gambar sebab tba2x bateri kamera kong...:(



mata anak ku....layu....:P

Anak buah ku...yg selalu mengusik damia...love it..:p

Aku dah siap..:p

Orang x ramai lagi..so aku mkn dulu....before tunggu my frenz.:)

Umie2x gelak x ingat..




Aku bertungkus lumus....

Suami ku..:)

My Family..:)

My Pricess;P


2 comments:

  1. maaf syg..i xdpt nk g majlis akikah damia..maaf yee =(

    ReplyDelete
  2. ti memg..huhu..sapalah kita ni dah...

    ReplyDelete